Jak informować klienta o sposobach przedłużania rzęs?

Przedłużanie rzęs ma tę zaletę, że możemy wybrać nie tylko metodę, ale nawet jakość włosków dostosowaną dokładnie do naszych potrzeb. Dziś przedstawimy kilka obserwacji jakie nam się urodziły podczas ostatniej wizyty na kurs przedłużania rzęs.

Co rzęsa to metoda

Na każdym szkoleniu przedłużanie rzęs dowiemy się, że wywiad z klientem to podstawowy element zbierania informacji, które będziemy wykorzystywać w tracie zabiegu, tak naprawdę klient powinien pojawić się w salonie na kilka godzin przed zabiegiem, opowiedzieć o swoich potrzebach i pokazać swoje rzęsy. Po kilku godzinach wraca, a kosmetyczka ma mu do zaproponowania dwa rodzaje zabiegów z różnymi typami włosków i wówczas dopiero podejmuje się ostateczną decyzję. Niestety w praktyce wygląda to inaczej. Często klienci d o końca nie zostają poinformowani jakiego typu włoski będą doczepianie i nie wiedzą konkretnie na czym polegać będzie zastosowana metod przedłużania rzęs.

Zobacz – https://lashdesign.pl/kursy-przedluzania-i-zageszczania-rzes/

Profesjonalne przedłużanie rzęs

Każdy kurs przedłużania rzęs zaczyna się od tego, że kursanci muszę nauczyć się jak właściwie przeprowadzić wywiad z klientem. Jakie pytania zadawać, jak zbadać strukturę rzęs, jak odpowiednio sprawdzić która metoda się nadaje dla danego typu. Co ważne jak poinformować klienta o pielęgnacji rzęs i jak ją po raz pierwszy po zabiegu przeprowadzić. Tak naprawdę jeszcze zanim klient położy się na leżance, powinien dokładnie wiedzieć na czym polegać będzie przedłużanie, jaka metoda zostanie zastosowana, dlaczego i jak długo rzęsy będą się trzymać. Dopiero wówczas przedłużanie rzęs staje się skuteczne. Często czytając o problemach z przedłużaniem rzęs w sieci, mamy do czynienia z reklamacjami których podstawą jest niewiedza klienta, a to pierwszy krok do zwrotu pieniędzy za usługę.

Add Comment

Required fields are marked *. Your email address will not be published.